SERWIS

Grupa LestheZone® gwarantuje optymalną obsługę serwisową towarów objętych gwarancją oraz pogwarancyjnych. Serwisujemy również maszyny z poza systemu naszej dystrybucji.

 

Kilkanaście lat doświadczeń gwarantuje wykonanie usługi w sposób rzetelny oraz w optymalnym czasie.

Karta gwarancyjna oraz faktura/paragon są podstawą przyjęcia towaru do serwisu. Na wszystkie urządzenia zakupione w naszej firmie jest udzielana gwarancja na okres od 24 do 60 miesięcy.

W przypadku urządzeń po ekspozycyjnych okres gwarancji ustalany jest indywidualnie.

W przypadku napraw wykraczających ponad standardowy czas zapewniamy urządzenie zastępcze.

Podstawą poprawnego przeprowadzenia procesu naprawy jest dokładne wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

PROSIMY O RZETELNE WYPEŁNIENIE WSZYSTKICH WYMAGANYCH RUBRYK FORMULARZA ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM LISTY OSPRZĘTU DOŁĄCZANEGO DO WYSYŁANEGO SPRZĘTU.

Grupa LestheZone® nie odpowiada za uszkodzenia powstałe na skutek złego zabezpieczenia urządzeń na czas transportu. Prosimy o przesyłanie sprzętu odpowiednio zabezpieczonego oraz sprawdzanie stanu (zawartości) przesyłek podczas dostawy/przy kurierze.

Maksymalny termin naprawy wynosi 15 dni roboczych licząc od daty dostarczenia niesprawnego sprzętu do naszego serwisu. W praktyce naprawa nie powinna przekroczyć 5 dni.

Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń mechanicznych,
  • uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej obsługi,
  • uszkodzeń z naruszeniem plomby gwarancyjnej,
  • materiały eksploatacyjne.

 

Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszej wiedzy oraz profesjonalnej opieki.

Formularz naprawy serwisowej - DOC

Serwis

ul. Mościckiego 21

41-500 Chorzów

telefon: 530-333-339

serwis@lesthezone.pl

 

 Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 -15:00

Formularz naprawy serwisowej - PDF

Grupa LestheZone® nie odpowiada za uszkodzenia powstałe na skutek złego zabezpieczenia urządzeń na czas transportu. Prosimy

o przesyłanie sprzętu odpowiednio zabezpieczonego oraz sprawdzanie stanu (zawartości) przesyłek podczas dostawy/przy kurierze.

Grupa LestheZone®

Grupa LestheZone®

MENU

Grupa LestheZone® gwarantuje optymalną obsługę serwisową towarów objętych gwarancją oraz pogwarancyjnych. Serwisujemy również maszyny z poza systemu naszej dystrybucji.

 

Kilkanaście lat doświadczeń gwarantuje wykonanie usługi w sposób rzetelny oraz w optymalnym czasie.

Grupa LestheZone® nie odpowiada za uszkodzenia powstałe na skutek złego zabezpieczenia urządzeń na czas transportu. Prosimy o przesyłanie sprzętu odpowiednio zabezpieczonego oraz sprawdzanie stanu (zawartości) przesyłek podczas dostawy/przy kurierze.

Grupa LestheZone® nie odpowiada za uszkodzenia powstałe na skutek złego zabezpieczenia urządzeń na czas transportu. Prosimy

o przesyłanie sprzętu odpowiednio zabezpieczonego oraz sprawdzanie stanu (zawartości) przesyłek podczas dostawy/przy kurierze.

Grupa LestheZone® gwarantuje optymalną obsługę serwisową towarów objętych gwarancją oraz pogwarancyjnych. Serwisujemy również maszyny z poza systemu naszej dystrybucji.

 

Kilkanaście lat doświadczeń gwarantuje wykonanie usługi w sposób rzetelny oraz

w optymalnym czasie.

Grupa LestheZone® nie odpowiada za uszkodzenia powstałe na skutek złego zabezpieczenia urządzeń na czas transportu. Prosimy o przesyłanie sprzętu odpowiednio zabezpieczonego oraz sprawdzanie stanu (zawartości) przesyłek podczas dostawy/przy kurierze.

Maksymalny termin naprawy wynosi 15 dni roboczych licząc od daty dostarczenia niesprawnego sprzętu do naszego serwisu.

W praktyce naprawa nie powinna przekroczyć

5 dni.

Grupa LestheZone®